۱۹ بچه و در حال شمردن

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
۱۹ بچه و در حال شمردن
نام‌های دیگر۱۷ بچه و در حال شمردن (2008–09)
۱۸ بچه و در حال شمردن (2009)
ژانرتلویزیون واقع‌نما
بازیگرانخانواده داگر
کشور سازندهآمریکا
زبان اصلیانگلیسی
شمار فصل‌ها۱۰
شمار قسمت‌ها227 (plus specials) (فهرست قسمت‌ها)
تولید
تهیه‌کننده‌های اجرایی
تهیه‌کنندهSean Overbeeke
دوربینچندگانه
مدت۱۷–۴۴ دقیقه
تولیدکنندهFigure 8 Films
پخش
شبکهٔ اصلیتی ال سی
فرمت تصویر۴۸۰آی (اس‌دی‌تی‌وی)
۱۰۸۰آی (تلویزیون وضوح‌بالا)
انتشار اولیه۲۹ سپتامبر ۲۰۰۸ (۲۰۰۸-0۹-۲۹)
پیوندهای بیرونی
وبگاه

۱۹ بچه و در حال شمردن یک شوی تلویزیونی واقع‌نمای آمریکایی است که تا زمان لغو آن در سال ۲۰۱۵ به مدت هفت سال در شبکه تلویزیون کابلی تی ال سی پخش شد. این شو زندگی خانواده داگر را نشان می‌داد: والدین جیم باب و میشل داگر و ۱۹ فرزندشان-نه دختر و ده پسر که اسم همگیشان با حرف "J" شروع می‌شود. حین مدت پخش این شو، سه تا از بچه‌ها ازدواج کردند و نوه‌های متعددی به دنیا آمدند.

این شوی واقع نما متمرکز بر زندگی خانوادهٔ داگر است که بپتیست‌های مستقل معتقدی هستند،[۱] و غالباً ارزش‌های پاکدامنی، عفت و ایمان به خدا را بحث می‌کنند. داگرها از پیشگیری از بارداری خودداری می‌کنند و می‌گویند تصمیم گرفته‌اند اجازه دهند خدا تعداد فرزندانشان را تعیین کند. همهٔ فرزندانشان در خانه تحصیل می‌کنند، و دسترسی به تفریح نظیر فیلم و تلویزیون محدود است.[۲]

این مجموعه در ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۸ شروع شد و در ۱۹ مه ۲۰۱۵ خاتمه یافت.[۳] این شو با تعداد بینندهٔ متوسط ۲٫۳ میلیون نفر پربیننده‌ترین شوی تی ال سی و جزء ۲۵ شوی تاپ تلویزیون کابلی بود.[۴][۵]

منابع[ویرایش]

  1. Duggar Family at Encyclopedia of Arkansas History and Culture
  2. Brown, Laurel (15 April 2015). "'Dating with a purpose!': 19 Kids And Counting's Josiah Duggar and Marjorie Jackson explain their courtship in a perky video". Daily Mail. Retrieved 3 June 2015.
  3. "'19 Kids & Counting' Finale: Duggars Reveal Family Courtship Secrets". Hollywood Life. Archived from the original on 26 May 2015. Retrieved May 27, 2015.
  4. "The Josh Duggar sexual abuse scandal, explained". VOX.
  5. "Cable Top 25". Zap2It.com. Archived from the original on 27 May 2015. Retrieved 27 May 2015.

پیوند به بیرون[ویرایش]